Wachttijd telefoon
Niet geheel onverwacht kregen we veel opmerkingen over de lange wachttijd aan de telefoon. De effecten van de toenemende complexe zorgvragen in combinatie met het landelijke personeelstekort zijn helaas ook in onze praktijk te merken. In oktober zijn we dan ook overgestapt op een zogenaamd terugbelsysteem. De eerste reacties hierop zijn positief.
Echter soms loopt de assistente iets achter op het schema dat ons nieuwe belsysteem bedacht heeft. Dit betekent dat u later gebeld wordt dan vooraf aangegeven. Wilt u dan even rustig wachten tot de assistente alsnog belt en niet meteen op onze spoedlijn bellen. Bij voorbaat dank !
Wachtkamer
Helaas is er nog steeds sprake van slechte akoestiek in onze wachtkamer. Ook kan deze wel wat moderner ingericht worden. Er bestaat binnen ons team al langer de wens om het pand hier en daar te verbouwen en te moderniseren, echter zijn we hiervoor afhankelijk van bv. vergunningen. In tussentijd gaan we wel wat aanpassingen doen in onze wachtkamer zodat deze prettiger is om in te verblijven.
Wisselende huisartsen
Omdat er steeds meer zorgvragen komen en deze ook ingewikkelder worden, hebben we meer mankracht aangenomen in de praktijk. Zo werken we al een aantal jaren met POH’s (praktijkondersteuners), PA’s(Physician Assistents) en onze assistentes uiteraard. We begrijpen dat u het fijn vindt om een vast gezicht in de praktijk te hebben. U kunt dit ook aangeven bij onze assistente wanneer u een afspraak maakt. Mocht er sprake zijn van een spoedsituatie of is het spreekuur van desbetreffende huisarts vol ,dan kan het zijn dat er geadviseerd wordt om bij een collega op het spreekuur te komen. We vragen uw begrip hiervoor.
Verder waren er nog een aantal kleinere punten van aandacht waar u ons op attendeerde. We gaan vol enthousiasme aan de slag om de knelpunten te verbeteren. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit of via een e-consult of via een van onze assistentes laten weten.
Mocht u ondanks deze inspanning toch echt een klacht hebben dan kunt u deze online indienen via onze website:
https://www.huisartsenpraktijkkievitstraat.nl/praktijkinformatie/klachten/. Indien u dit liever niet via de website doet, dan kan onze assistente u hiermee verder helpen.